Проекти фонду
Відродження духовності
Милосердя
Просвітництво
Чужих дітей не буває
Здоров'я нації
Талановите майбутнє
Спадщина
Видавнича справа





Пaртнери фонду



Перший Богуславський благодійний забіг

«ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!»



У суботу, 10.09.2016 р. о 9.00, у м. Богуславі, в День святкування міста, відбудеться Перший Богуславський благодійний забіг «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» На 10 вересня припадає також День фізичної культури і спорту України. А змагатися та перемагати у цей день допоможе ще й благородна ціль: зібрані від благодійного заходу кошти підуть на благоустрій території Богуславського Будинку для людей похилого віку.

Ініціатор спортивного заходу – Благодійний фонд «Богуслав», ідею якого активно підтримала молодь Богуславщини з ГО «Буслав Січ», ГО «Молода Ініціативна Громада», а також депутати міської ради.

«ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» – перші на Богуславщині змагання зі стартовим внеском.

Дистанція: 2 км.

Стартовий внесок: 50 грн. Безкоштовна участь передбачена тільки для учнів загальноосвітніх шкіл та студентів (внесок за бажанням).

Заплановано провести також безкоштовний дитячий забіг на 200 м.

Старт і фініш – на площі Ярослава Мудрого.

Реєстрація – на сайті Athletic events.

Увага! Стартові номери учасники забігу зможуть отримати в суботу, 10 вересня, до старту змагань: з 8.00 до 9.00 на площі Ярослава Мудрого (палатка Оргкомітету).


Програмний розклад заходу

10.09.2016 (субота)

8:00 – 9:00

Видача стартових пакетів учасників за адресою: м. Богуслав, площа Ярослава Мудрого, палатка Оргкомітету.

9:00

Урочисте відкриття Першого Богуславського благодійного забігу.

9:05

Запальна розминка перед стартом.

9:10

Старт Першого Богуславського благодійного забігу на 2 км.

9:45

Нагородження переможців на дистанції 2 км.

10:00

Старт Дитячого забігу на 200 м.

10:20

Нагородження переможців Дитячого забігу на 200 м.

10:30

Урочисте закриття спортивного містечка.


***

Положення про проведення Першого Богуславського
благодійного забігу «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!»

 Дата, час, місце проведення

Дата: 10.09.2016 р.

Час: 8:00 – 10:30.

Місце: Україна, м. Богуслав, площа Ярослава Мудрого.

Місце старту і фінішу: площа Ярослава Мудрого. 


Цілі змагань

Перший Богуславський благодійний забіг «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» (далі – забіг або змагання) проводиться з метою збору коштів на реалізацію благодійної програми по благоустрою території Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Богуславського РТЦСО, а також:   

  • популяризації масового спорту серед населення міста Богуслава;
  • популяризації та пропаганди здорового способу життя;
  • залучення в Богуслав туристів у якості учасників-бігунів;
  • інтеграції Богуслава в європейський біговий марафонський рух;
  • інформування, плекання та мотивування української аудиторії, допомоги в досягненні нею особистих і спортивних цілей, стимулювання росту спортивних досягнень у широких масах населення Богуславщини.


Організатори, патронат, спонсори

Організатором змагань виступає Організаційний Комітет, за підтримки:

  • Богуславського районного відділу культури;
  • Богуславського гуманітарного коледжу імені І.С.Нечуя -Левицького;
  • газети «Вісті Богуславщини»;
  • газети «Громадська»;
  • підприємств і організацій Богуслава.

Оргкомітет затверджує «Положення про Перший Богуславський благодійний забіг «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» (далі – «Положення»), а також може вносити до нього доповнення та зміни.

До складу Оргкомітету входять:

Директор БФ «Богуслав» Фещенко С.О.,
Заступник директора БФ «Богуслав» Романенко М.В.,
Керівник ГО «Буслав Січ» Мельник О.С.,
Депутат Богуславської міської ради Смоляр Ю.В.,
ГО «Молода Ініціативна Громада» Смяткін Д. 

Оргкомітет відповідає за:

  • інформаційне забезпечення учасників;
  • залучення коштів для фінансування змагань;
  • надання призів для вручення переможцям та призерам забігу;
  • оренду спортивних споруд, приміщень та техінвентарю для проведення змагань;
  • організацію заходів безпеки та медичного забезпечення забігу;
  • контроль за підготовкою та проведенням заходу.

Базові правила проведення змагань

Організатор забігу залишає за собою право скасувати змагання (до або під час проведення) через форс-мажорні обставини, а також вносити зміни в програму забігу.

Жодне рішення організатора змагань не підлягає розгляду в судовому провадженні.

Кожен учасник благодійного забігу своєю участю та особистим підписом стартового листа (учасникам змагань у віці 15 років і молодше підпис здійснюють батьки або уповноважені супроводжуючі особи: тренер, викладач і т.д.) підтверджує, що він ознайомився з усією інформацією про змагання, наданою організатором змагань, зрозумів і погодився з усіма правилами проведення заходу, порушення яких може призвести до його дискваліфікації. Правила та загальні умови – офіційний документ, який діє на правах договору між організатором і учасником змагань.

Організатори забігу не несуть відповідальності за залишені без нагляду та втрачені речі учасників.

Будь-які пропозиції, поправки і доповнення до цього документу приймаються на електронну пошту організатора змагань: info@bfb.org.ua.


Здоров’я

Кожен учасник благодійного забігу добровільно бере участь у змаганнях, визнаючи всі ймовірні ризики для власного здоров’я під час і після їх закінчення. Кожен учасник змагань бере на себе особисту відповідальність за свій фізичний стан і здатність завершити обрану дистанцію.

Організатор забігу не несе відповідальності за фізичні травми, ушкодження, погіршення фізичного стану, які учасник поніс під час проведення змагань.

Організатор благодійного забігу не несе відповідальності за погіршення фізичного стану учасника після проведення змагань.

Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки (втрату або пошкодження особистих речей), які учасник поніс під час проведення змагань.

Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки, пошкодження або іншу шкоду, завдану під час змагань учасниками або глядачами.


Витрати по організації та проведенню змагань

Захід проводиться за ділового фінансування Оргкомітету змагань, за рекламно-інформаційної підтримки газети «Вісті Богуславщини» і газети «Громадська», за рахунок залучення спонсорів та партнерів.

Витрати на проїзд до місця змагань, розміщення та харчування несуть організації, що відряджають, або самі учасники. Організатори забезпечують спеціальні знижки з боку готелів, надаючи доступну вартість для проживання.


Умови допуску до змагань

Допуск учасників до змагань здійснюється за наявності документів, що надаються до Оргкомітету змагань при отриманні стартового пакета учасника:

  • посвідчення особи, що підтверджує вік учасника (обов’язково для всіх учасників);
  • підписаний стартовий лист (обов’язково для всіх учасників);
  • документ, що засвідчує право учасника на безкоштовну участь у заході без оплати стартового внеску (учнівський або студентський квиток).

Увага! У разі відсутності посвідчення особи, що підтверджує вік учасника, стартовий номер та пакет учасника не видається.

Усі зареєстровані учасники самостійно несуть відповідальність за власне життя та здоров’я щодо проведення змагань та підписують відповідний лист.

Загальний ліміт учасників на дистанції 2 км – 200 спортсменів, на дистанції 200 м – 50 дітей.


 Дистанції змагань та вікові обмеження учасників

Змагання відкриті для всіх бажаючих відповідного віку, незалежно від статі, згідно з вимогами організатора:

У легкоатлетичних дистанціях:

  • біг на 2 км – для учасників віком 14 років і старше;
  • біг на 200 м – для учасників віком 9-13 років.

Вік учасників змагань визначається станом на 10 вересня поточного року.


Маршрути і траса

Траса змагань прокладена містом Богуслав.

Покриття траси: асфальт.

Старт і фініш усіх дистанцій проводиться в одному місці – на площі Ярослава Мудрого.


Програма забігу

10.09.2016 (субота)

8:00 – 9:00

Видача стартових пакетів учасників за адресою: м. Богуслав, площа Ярослава Мудрого, палатка Оргкомітету.

9:00

Урочисте відкриття Першого Богуславського благодійного забігу.

9:05

Запальна розминка перед стартом.

9:10

Старт Першого Богуславського благодійного забігу на 2 км.

9:45

Нагородження переможців на дистанції 2 км.

10:00

Старт Дитячого забігу на 200 м.

10:20

Нагородження переможців Дитячого забігу на 200 м.

10:30

Урочисте закриття спортивного містечка.


Реєстрація на змагання

Учасники забігу допускаються до змагань за умови належної і своєчасної реєстрації.

Реєстрація можлива в режимі online на сайті Athletic events. Електрона реєстрація учасників відкрита з 01.08.2016 року до 09.09.2016 року.

Реєстрація дійсна тільки після оплати учасником змагань стартового внеску та зарахування всієї суми на рахунок організатора змагань.

Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок.

Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, не підлягає поверненню ні за яких обставин, наприклад: якщо учасник змагань не може взяти участь у змаганнях, завершити обрану дистанцію, не вкладеться у встановлений ліміт часу, а також якщо учасник дискваліфікований або змагання скасовані через форс-мажорні обставини і т.д.

Сумарна кількість учасників Змагання на всіх дистанціях обмежена і складає 250 учасників.

Зміна дистанції правилами Змагання передбачена за 10 днів до дня проведення змагань.

Організатор змагань має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження в разі досягнення ліміту учасників.

Реєстрація учасника анулюється, якщо під час реєстрації ним були надані неточні та/або помилкові дані. У разі анулювання реєстрації грошові кошти не повертаються.

Оплачена реєстрація не може бути відмінена та/або змінена на іншу особу, і стартовий внесок не повертається.


Стартовий внесок

Стартовий внесок на дистанції 2 км визначається Оргкомітетом змагань і становить 50 грн. Безкоштовна участь передбачена тільки для учнів загальноосвітніх шкіл та студентів (внесок для них – за бажанням).

Участь у дитячому забігу на 200 м – безкоштовна.

У вартість стартового внеску включено комісію за переказ грошових коштів.

Оплата стартового внеску учасниками Змагання здійснюється електронним платежем на сайті Athletic events.


Пільгові категорії

Пільгова реєстрація передбачена для таких категорій громадян України:

  • внутрішньо переміщених осіб з зони АТО;
  • для пенсіонерів (жінок віком від 55 років та чоловіків віком від 60 років).

Пільгова вартість реєстрації:

Учаснику необхідно оформити індивідуальну заявку, написавши листа на електронну адресу організаторів благодійного забігу: info@bfb.org.ua, вказавши в темі «Пільгова категорія».

При відправленні заявки необхібно вкласти документи, відповідно до пільгової категорії учасника: копію пенсійного посвідчення, посвідчення учасника бойових дій, пенсійного посвідчення інваліда, спеціальної довідки від внутрішньо переміщеної особи з зони АТО.

Реєстраційні пакети та пільгові реєстрації виділяються із спеціально відведеної квоти (не більше 50 чоловік).  Якщо при реєстрації учасників змагань з’ясовується невідповідність учасника заявленій ним спеціальній категорії, реєстрація анулюється без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.

ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНИЙ АБО ПІЛЬГОВИЙ СТАРТОВИЙ ПАКЕТ МОЖНА 10 ВЕРЕСНЯ 2016 РОКУ (з 9.00 до 11:00) ПРИ ПРЕД’ЯВЛЕННІ ОРИГІНАЛУ ПОСВІДЧЕННЯ УЧАСНИКА ВВВ/АТО, ПОСВІДЧЕННЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ІНВАЛІДНІСТЬ, ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ або ДОВІДКИ ПРО ВЗЯТТЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯ НА ОБЛІК, ПОПЕРЕДНЬО ЗАЛИШИВШИ ЗАЯВКУ ЗА АДРЕСОЮ: info@bfb.org.ua.


Повернення стартового внеску

Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок реєстраційного внеску, не проводиться згідно з Договором публічної оферти, який приймається учасником при реєстрації на захід.


Особисті дані

Кожен учасник змагань згоден на використання його особистих даних, фото-, відео- або аудіоматеріалів з його участю і без узгодження з ним для реклами заходу без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.

Всі фото- та відеоматеріали благодійного забігу, доступні організатору, можуть бути використані ним як допоміжні документи, що підтверджують точність результатів і випадки порушення правил змагань.


Стартові пакети, отримання стартових пакетів

Видача стартових пакетів Першого Богуславського благодійного забігу «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» проводиться у день благодійного забігу, 10 вересня 2016 року, за адресою: м. Богуслав, площа Ярослава Мудрого, палатка Оргкомітету.

В стартовий пакет учасника благодійного забігу на дистанції 2 км включені:

  • стартовий номер учасника;
  • пакет фінішера: яблуко, вода;
  • екскурсія визначними місцями Богуслава, річки-красуні Росі (за бажанням).
У ДЕНЬ СТАРТУ (10.09.2016) РЕЄСТРАЦІЯ
І ВИДАЧА ПАКЕТІВ ПРОВОДИТЬСЯ ДО 9:00!

Учасники змагань отримують стартові пакети особисто при пред’явленні стартового листа та документа, що посвідчує особу.

Учасник змагань, який не мав можливості взяти участь у змаганнях, може отримати стартовий пакет протягом 10 робочих днів після проведення змагань в офісі організатора змагань, повідомивши йому на електронну пошту: info@bfb.org.ua, або залишити прохання надіслати стартовий пакет за вказаною адресою.

Доставка стартових пакетів здійснюється за рахунок замовника. Реєстрація може бути закрита достроково при досягненні сумарного ліміту учасників на всіх дистанціях.


Результати та їх облік

Захід не обслуговується електронною системою хронометражу. 

Захід обслуговується суддями за допомогою ручного хронометражу: на дистанції 2 км – перших троє чоловіків та перших троє жінок, на дистанції 200 м – переможці не визначаються.

Оргкомітет змагання не гарантує отримання особистого результату кожному учаснику-переможцю в таких випадках:

  • учасник неправильно прикріпив номер;
  • учасник втік з чужим номером;
  • стартовий номер був порваний, зім’ятий і т.п.;
  • учасник втратив стартовий номер.

Під час подолання всієї дистанції стартовий номер повинен бути в такому вигляді, в якому він був виданий. Строго заборонено знімати, закривати і пошкоджувати його (підрізати, згинати і т.п.).

У разі невиконання цієї вимоги організатор змагань не гарантує наявність або точність результату учасника змагань.

Організатор змагань повинен розмістити на сайті Athletic events попередні результати змагань не пізніше 3-х днів після проведення змагань.

Учасники змагань можуть оскаржити попередні результати протягом 5 календарних днів після публікації попередніх результатів змагань по електронній пошті організатора змагань: info@bfb.org.ua.

По закінченні цього терміну попередні результати змагань (зі змінами, якщо потрібно) вважаються остаточними.


Змагання

Кожен учасник змагань повинен беззастережно слідувати вказівкам організаторів змагань, суддів, медперсоналу та волонтерів до закінчення дистанції.

Кожному учаснику змагань надається стартовий номер, який під час змагань потрібно мати на видному місці, приколоти шпильками на одяг у районі грудей.

Категорично заборонено передавати стартовий номер іншій особі з метою використання його в змаганнях на обраній дистанції.

Кожен учасник змагань повинен самостійно долати обрану дистанцію по встановленій трасі, не скорочуючи дистанцію, з дотриманням ПДР України. Він особисто несе відповідальність за власну безпеку під час участі в змаганнях.

Учасникам змагань категорично заборонено:

  • використання технічних засобів (велосипедів, мотоциклів, мопедів тощо);
  • використання «лідирування» особами, які не беруть участь у змаганнях, або «лідирування» з використанням технічних засобів (велосипеди, роликові ковзани (в бігу) і т.п.).

Ліміт часу

На кожну дистанцію змагань визначається ліміт часу.

У легкоатлетичних забігах:

  • в бігу на 2 км – 20 хвилин;
  • в бігу на 200 м – відсутній.

Учасники змагань, які не дотрималися ліміту часу, знімаються з дистанції і можуть продовжити рух поза трасою змагань (тротуари, пішохідні доріжки і т.д.), дотримуючись ПДР України.


Визначення переможців та призерів

Визначення переможців та призерів Першого Богуславського благодійного забігу  відбувається за фактом приходу відповідно до пункту № 165.24 (правила IAAF).

Переможець у віковій групі серед дорослих визначається по чистому часу.


Нагородження переможців

Призова сітка визначається у кожній дистанції на розсуд організатора.

Вручення дипломів і пам’ятних призів переможцям забігів (з І по ІІІ місця) здійснюється відразу після завершення змагань.

Спортсмени, що не були присутніми на церемонії нагородження, позбавляються своїх призів.


Протести і претензії. Терміни подачі протестів і претензій

Учасник має право подати протест або претензію, які розглядаються суддівською колегією, до складу якої входять: головний суддя, старший суддя стартово-фінішної зони і головний секретар.

До протестів і претензій можуть належати:

  • протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць;
  • протести і претензії, що стосуються неточності у вимірі часу, за який учасник пробіг дистанцію;
  • протести і претензії, що стосуються дискваліфікації учасника за неспортивну поведінку.

Решта претензій можуть бути проігноровані комісією в силу їх незначущості (сюди відносяться друкарські помилки, некоректні анкетні дані та інше). При подачі претензії необхідно вказати наступні дані:

  • прізвище та ім’я (анонімні претензії не розглядаються);
  • суть претензії (в чому полягає претензія);
  • матеріали, які доводять помилку (фото-, відеоматеріали).

Претензії приймаються тільки від учасників змагання або від третіх осіб, які є офіційними представниками учасників.

Терміни подачі протестів і претензій, а також спосіб їх подачі:

Протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць в абсолютній першості, приймаються суддівською колегією в письмовій або усній формі з моменту оголошення переможців і до офіційної церемонії нагородження.

Розподіл призових місць після церемонії нагородження може бути переглянуто суддівською колегією тільки при виявленні фактів порушення переможцем діючих правил, якщо виявлення порушень було неможливо до церемонії нагородження.

Рішення про перегляд призових місць приймається Оргкомітетом змагання. З інших питань учасник має право подати протест або претензію в період з моменту закінчення змагання протягом 3 календарних днів. Протест або претензія повинні бути спрямовані в письмовій формі на адресу електронної  пошти info@bfb.org.ua.


 Дискваліфікація

Суддівська колегія залишає за собою право дискваліфікувати учасника у разі, якщо:

  • учасник біг під зареєстрованим номером іншого учасника;
  • учасник скоротив дистанцію;
  • учасник пробіг дистанцію, на яку не був заявлений;
  • учасник використовував підручний засіб пересування (велосипед, самокат, авто-засіб для пересування та ін.);
  • учасник почав забіг до офіційного старту;
  • учасник почав забіг після закриття зони старту;
  • учасник почав забіг не з зони старту;
  • учасник біг без офіційного номера змагання;
  • учасник проявив неспортивну поведінку.

Пункти гідратації

Пункт гідратації розміщений на фініші. На пункті доступна вода, медична допомога, туалети, допомога волонтерів.


Посвідчення про відрядження

Відмітка про відрядження буде виставлятися представником БФ «Богуслав» на посвідченнях про відрядження лише під час отримання пакету учасника у день забігу.


Інформаційні джерела

Детальна інформація про Перший Богуславський благодійний забіг «ДОПОМАГАЙ – ПЕРЕМАГАЙ!» розміщена на офіційному сайті БФ «Богуслав» www.bfb.org.ua та на офіційних сторінках фонду в соціальних мережах: Facebook, Instagram. За інформацію на інших інформаційних ресурсах Оргкомітет змагань відповідальності не несе.

 

 

  Благодійний Фонд «Богуслав». Україна, 04080, м. Київ, вул. Нижньоюрківська, 81          © 2017
тел./факс: (044) 200–02–78, e-mail:info@bfb.org.ua