Як слідкувати за процесом роботи ветклініки, якщо ви власник бізнесу?

Зміст

Власник ветеринарного бізнесу не обов’язково має досконально орієнтуватись у таких питаннях, як бухгалтерія чи хірургія. Ця людина перед усім повинна мати прекрасні організаторські здібності та контролювати одночасно усі процеси закладу. Сучасні підприємці надають перевагу вузькопрофільним CRM, які охоплюють та трансформують усі справи компанії в цифровий простір. Така система контролю роботи ветеринарної клініки збирає усі дані на один сервер та дозволяє проводити з ними аналітичну роботу. Це єдиний спосіб отримати моментальну відповідь на будь-який запит, сформувати вибірку інформації за конкретними вимогами та організувати обмежений доступ персоналу до даних залежно від посадових обов’язків співробітників.

Які ще можливості надають програми з автоматизації роботи ветеринарних клінік власникам бізнесу?

Впровадження системи CRM у ветеринарний бізнес дає можливість визначати операційну та фінансову ефективність клініки у будь-який момент. Одним з таких інструментів є сервіс ENOTE, який спеціалізується саме на автоматизації ветклінік і дозволяє керівникам контролювати фінансовий обіг та продуктивність роботи персоналу. Використовуючи сервіс, можна вирішити такі типи запитань:

  • Гроші компанії. Система CRM надає повний звіт, куди витрачалися кошти лікарні за певний період. Програма дозволяє формувати детальні звіти про всі фінансові транзакції, на основі чого можна зрозуміти переважаючі цілі витрат та внести корегування у планування бюджету.
  • Фінансовий обіг. Маючи доступ керівника до системи, можна в будь-який момент дізнатися поточний стан рахунків. Це допомагає у прийнятті оперативних рішень та підтриманні фінансової стабільності.
  • Аналіз постачальників. CRM надає інструменти для оцінки та порівняння постачальників, що дозволяє вибрати найбільш вигідні умови та надійних партнерів для співпраці.
  • Продажі лікаря та рентабельність його роботи. Завдяки системі можна аналізувати продуктивність кожного лікаря за окремий період: кількість пацієнтів, кількість повторних візитів, звертати увагу на наявність постійних клієнтів. Це допомагає виявляти лідерів, розробити програми мотивації персоналу та зони для підвищення ефективності роботи.

Чому краще обирати саме хмарну CRM для ветеринарних центрів та кабінетів?

Власник бізнесу не завжди знаходиться на локації медичного закладу. А якщо це мережа закладів або лікарня і декілька ветеринарних магазинів по місту? В цьому випадку потрібен сервіс, який об’єднає бази даних з усіх установ, при цьому буде доступним цілодобово.  

Використовувати власну серверну кімнату не є доречним, тому що її безперебійне обладнання потребує великих вкладень, а також потрібен технічний персонал для підтримки працездатності. Тому будь-яка оптимізація робочих процесів ветклініки починається із вибору сервісу на хмарному сховищі. Це забезпечення режиму доступу до свого бізнесу в форматі 24/7. Це гарантований захист від вірусів та кібератак. Це можливість масштабування та відмови від ресурсу протягом одного дня. При цьому немає потреби у великих фінансових вкладеннях, достатньо сплачувати абонплату за зазначеним графіком.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *