Почати свій бізнес, маючи стартовий капітал, а також підтримку малих підприємців від держави достатньо легко. Але варто знати, в яких нішах розвиватись, які сфери здатні принести більше прибутку та потребуватимуть менше витрат та капіталовкладень.
1. Секс-шоп
Серед найменш очікуваних сфер, в яких варто розвиватись та відкривати власний бізнес – це магазини для дорослих. Річ у тім, що така індустрія має чи не найбільшу маржинальність – понад 30%, а також приносить не разових, а постійних клієнтів.
Завдяки можливості закуповувати іграшки через дропшипінг, можна не мати складу, а просто домовлятись з великими постачальниками й відправляти через них замовлення. Варто відзначити, що через особливість сфери, товар практично не повертають, лише у випадку фабричного браку, який страхується виробником.
Проте є й мінуси: для старту та просування перші кілька років знадобиться приблизно до 30 000 $, а також чотири-п’ять років, аби гарантувати вихід сайту у топи для підвищення продажів.
Як приклад – український магазин BrokenSofa. Він розвивається в онлайн-ніші, оскільки офлайн магазини приносять значно менше прибутку, ніж відповідні ресурси в Інтернеті.
2. Фастфуд
Якщо ви не хочете розвиватись з якихось причин в онлайн сфері, варто звернути увагу на першочергові людські потреби. Найчастіше люди потребують їжі та напоїв, особливо за сучасного, стрімкого ритму життя, коли перекуси буквально трапляються «на ходу».
Саме тому більшість підприємців-початківців обирає відкриття невеликої точки стріт-фуду. Головна особливість у тому, що у такому бізнесі можна зменшити витрати, наприклад, торгуючи та готуючи їжу самостійно.
Але для цього знадобиться орендувати фургончик, відповідну техніку, закупати інгредієнти та сформувати меню.
Рентабельність такого бізнесу складає 20%, а для того, аби повернути внесений капітал, знадобиться орієнтовно шість місяців.
3. Перукарня
За наявності відповідних навичок можна й варто говорити про відкриття власного бізнесу. Наприклад, у сфері догляду за собою, яка завжди буде актуальною незалежно від економічних причин та карантинних обмежень.
Підприємці-початківці можуть надавати недорогі послуги, тим самим формуючи собі клієнтську базу. Головна особливість такої сфери – у постійності клієнтів, які будуть повертатись стабільно кілька разів на місяць.
Внесок для розвитку такого бізнесу відносно невеликий і складається з оренди приміщення, закупівлі техніки та розхідних матеріалів. Вкладатись варто й у рекламу на початкових стадіях розвитку, а ще можна подумати про можливість здачі в оренду місць для косметологів, нейл-майстрів та інших перукарів.
4. Дитячий магазин
Торгівля дитячими товарами лишається стабільно прибутковим бізнесом, адже діти постійно ростуть й потребують все нових та нових іграшок й не тільки. Головний плюс такої сфери – необмеженість асортименту, адже можна обрати різних постачальників, які будуть поставляти як меблі для дитячих кімнат, так і засоби гігієни, розвиваючі іграшки тощо.
Дитячий магазинчик вважається гарним варіантом для підприємців з невеликою кількістю стартового капіталу. Також можна подумати про відкриття комісійного дитячого магазину, де можна відновлювати та продавати вживані дитячі речі та іграшки, заробляючи на різниці цін.
Найбільша стаття витрат – це оренда приміщення, а також безпосередньо закупівля товарів, реклама на початкових етапах. Рентабельність такого бізнесу складає до 20% й залежить безпосередньо від місця відкриття магазину, кількості клієнтів та широти асортименту.
5. Клінінг
По суті для старту цього бізнесу треба найменша кількість капіталу. Все, що знадобиться – це засоби для миття, відповідна техніка, яку можна брати в оренду й пошук клієнтської бази, яку можна сформувати через сарафанне радіо та дошки оголошень.
Рентабельність такого бізнесу складає понад 30%, однак варто врахувати, що він буде займати чималу кількість часу та фізичних сил, що може підійти далеко не кожній людині.
А також звертаємо вашу увагу й на те, що клінінг-сервіси хоч і мають швидку окупність, однак потребують постійного оновлення та розширення.
6. Грумінг-салон
Хатні улюбленці є майже у кожній третій родині, а тому підприємцям-початківцям варто розглянути варіант, як задовольнити потреби маленьких пухнастиків. Такий бізнес найчастіше відкривають майстри з досвідом, які знаються на породах собак, розуміються на особливостях їх стрижки, купання й не тільки.
Для початку потрібні невеликі витрати: місце для миття тварини, грумінгові інструменти, шампуні, а також столик для котів та собак. При цьому починати можна з домашніх послуг, аби заробити стартовий капітал для оренди приміщення, а також сформувати базу постійних клієнтів.
Звертаємо вашу увагу, що такий бізнес доцільно відкривати у містах, кількість мешканців у яких перевищує 300 тис осіб, адже це підвищить шанси вашого салону на окупність.