Історія українського виробника Goldi починається з 1994 року, коли подружжя Галини й Олега Червонюк вперше почали шити одяг на одній машинці в гаражі та продавати його на базарі. Наразі компанія має 36 брендових магазинів і п’ять фабрик.
Короткий екскурс в історію бренду
У 1998 році виробники купили першу фабрику — маленьку, але власну. У 2001 році вони почали налагоджувати зв’язки з іноземними постачальниками, зокрема німецькими. Виробництво власного полотна розпочалося вже у 2008 з покупки промислового гіганта — фабрики «Льонокомбінат». Загалом відгуки про Льонокомбінат і весь бізнес Goldi позитивні — на vidhuk.ua кількість позначок «відмінно» сягає понад 80% від загальної кількості коментарів.
Трохи подальшої хронології:
- у 2013 році відкрили перший брендовий магазин;
- у 2014 купили ще дві фабрики в Нетішині та Шепетівці;
- з 2014 почали відкривати магазини в великих містах України;
- у 2016 придбали фабрику в Волочиську;
- у 2017 відкрили два магазини в Варшаві та Вроцлаві.
Далі бренд лише розвивався. За останні п’ять років засновники змогли запустити нові технології в обробці тканин, залучити eco-friendly інновації в виробництві, перейти на альтернативні джерела енергії та відмовитися від газу.
Концепція магазинів
Якщо на початку існування Ґолді надихався європейськими тенденціями та духом свободи в стрітстайлі, то зараз натхненниками стають:
- тренди світових будинків моди;
- мистецтво та музика;
- нові течії суспільства;
- люди, які експериментують;
- руйнація стереотипів.
Саме ці цінності закладено в базових речах Goldi. Бренд створює трендовий одяг, який без проблем займе законне місце в стандартних капсулах у гардеробі. За правилами компанії асортимент у магазина оновлюють що два тижні.
Історія Goldi — це не про легкий успіх. Виробники довго йшли до того, аби створити величезне підприємство та завоювати довіру українців. Але вони точно довели, що український продукт може бути якісним, зберігати низьку ціну та пропонувати стильні рішення.