SEO-аналіз конкурентів в Україні: як виділитися серед лідерів ринку

Зміст

Вже ніхто не має жодних сумнівів, що SEO-аналіз конкурентів є дуже корисним для бізнесу та приносить велику вигоду. Він вказує на перспективні тенденції ринку, впливає на продуктивність роботи та виділяє плюси, мінуси, загрози та багатообіцяльні можливості для фірми. Результати такої оцінки допомагають у просуванні продукту, максимальному охопленні ринку та збільшують кількість користувачів послуг.

Що потрібно для правильного аналізу

Вивчення конкурентів просто необхідне для бізнесу. Воно вказує на власні переваги – аудиторію, досвід, нішу, контент, цінність, нові способи залучення користувачів, надає нові ідеї для просування своєї фірми. Дослідження сайтів конкурентів, порівняння їх переваг та діяльності з власними стратегіями та досягненнями починається з таких кроків:

  • точно визначити прямих і непрямих суперників у галузі та наданні послуг і товарів, скласти їх список;
  • дізнатись асортимент, найвигідніші пропозиції та ті, що мають найзначніший попит;
  • зібрати інформацію та проаналізувати їх дії з просування та отримані результати;
  • вивчити ключові запити, згідно з якими проходить ранжування бізнес-суперників;
  • дослідити структуру ресурсів;
  • використовуючи отримані дані, потрібно розробити власні заходи просування та діяти згідно з цією стратегією.

Для цього використовують різноманітні інтернет-інструменти, чиї платні тарифи надають більші можливості обробки даних.

Конкуренти та їх стратегії

Головні суперники – це ресурси, що використовують такі самі ключові запити, що й ви. Для цього використовують різноманітні програми, на основі даних складається список конкурентів. Діяльність цих сайтів порівнюють за кількома критеріями:

  • трафік та джерела;
  • домен та його авторитет;
  • кількість посилань вказує на швидкість отримання беклінків;
  • скільки сторінок.

Далі визначають, за якими запитами користувачі потрапляють на сайти конкурентів. Це допомагає розширити чи змінити власні ключові запити, збільшити їх ефективність та вплинути на рівень суперництва компаній.

Дослідження структури ресурсів відкриває логіку конкурентів, масштаб організації та допомагає поліпшити власний сайт. Вивчення контенту полегшують різноманітні сервіси для парсингу та пошуку найвидиміших сторінок.

У результаті такого дослідження з’являються нові можливості для вдосконалення власних вебсервісів та поліпшення їх конкурентоспроможності.

Спеціалісти SEO.UA здатні провести весь обсяг дослідження вебресурсів ваших конкурентів та надати корисні рекомендації. Записатись на консультацію можна на сайті компанії та отримати гарантію якісного виконання роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *