Сьогодні все частіше складається враження, що немає нічого простішого, ніж розпочати інфобізнес в інтернеті з нуля. Така справа обіцяє небувалий комерційний успіх без будь-яких капіталовкладень і зайвих турбот. Але заглибившись у тему, відразу стає зрозуміло, що цей шлях такий же тернистий, як і багато інших. Що ж таке інформаційний бізнес? Чому він настільки популярний і що послужило формуванню враження про його прибутковість і легкість? Якщо ви зацікавлені цією темою і плануєте запустити свій онлайн-проєкт, наша стаття стане прожектором, що підсвітить ваш шлях.
Плюси та мінуси інфобізнесу
Коротко описати принцип інфобізнесу можна так: отримання матеріальної вигоди шляхом продажу інформаційних продуктів. Реалізовувати його можна як онлайн, так і офлайн, адже суть тут саме в тому, що продавати, а не де. Щоб зрозуміти краще, наведемо найпоширеніші приклади: курси (аудіо-, відео-, текстові), вебінари, коучинг, майстер-класи, тренінги, конференції, марафони, електронна бібліотека, шаблони таблиць, макети, налаштовані фільтри для фотографій і багато іншого.
Чому варто почати свій інфобізнес? Поговоримо про переваги:
- потребує відносно невеликих інвестицій;
- менше ризиків порівняно зі звичайним бізнесом;
- не обтяжений додатковими витратами на оренду приміщення чи складу, купівлю обладнання тощо;
- широкий вибір тем для роботи;
- невелика команда співробітників або можливість працювати самостійно;
- цільова аудиторія часто не обмежена;
- стабільний прибуток, за умови запуску якісного і популярного продукту.
Звісно, варто враховувати й недоліки. Стрімко зростаючий ринок пропозицій істотно ускладнює новачкові шлях до вершин ніші. Це потребує великих фінансових витрат на просування, рекламу, формування впізнаваності та репутації. Збір клієнтської бази може зайняти дуже багато часу, особливо якщо ви працюєте самостійно. Річ у тім, що люди все менше довіряють інфобізнесменам, адже стикалися з недобросовісними представниками сфери. Так звані інфоцигани суттєво зіпсували імідж цього напряму, копіюючи інформацію у лідерів, надаючи мізерні та не експертні знання за високу ціну, або навіть просто зникаючи після отримання оплати.
Як обрати інфобізнес і розпочати кар’єру
Головним двигуном на будь-якому ринку є професійне просування, яке може забезпечити агентство комплексного інтернет-маркетингу https://http.com.ua/ua. Можна не вкласти жодної копійки на створення проєкту, але без реклами, правильного позиціонування і розкручення потенційні клієнти нічого про вас не дізнаються. Починати роботу над впізнаваністю і довірою потрібно ще задовго до старту перших продажів. Найпопулярнішим методом є поступова трансформація особистої сторінки в соцмережах в експертну. Ваші підписники мають бачити відкриту та цікаву людину, яка має багаж знань, навичок і досвіду в конкретній сфері, готова поділитися цим.
На формування особистого бренду впливає те, що ви постите і транслюєте, як ведете блог, як оформлений ваш профіль або сайт. У всьому контенті цільова аудиторія має бачити експерта, який глибоко занурений у тему, вміє заразити своїм інтересом і любов’ю до справи. Тому вибирайте тільки той напрямок діяльності, на якому розумієтесь, де досягли безсумнівного успіху.
Далі потрібно вибрати формат інфобізнесу. Це залежатиме від того, чим ви будете ділитися, а також важливо враховувати запити аудиторії. Наприклад, проведіть опитування, щоб вибрати формати для спортивних тренувань: прямий ефір, записані заздалегідь уроки, реальні зустрічі в залі / на природі. Відстежуючи тенденції та інтереси аудиторії, ви будете бачити зростання конверсій.
Інфобізнес і заробіток
Якісне просування інфобізнесу безпосередньо впливає на рівень продажів і дохід. Якщо ви відомий блогер, то проблем із набором клієнтів не буде. Достатньо лише вибрати нішу, попрацювати над корисністю контенту, розробити продукт і почати продавати. Для вузькоспеціалізованих тем знадобиться тривале напрацювання репутації, довіри, впізнаваності, перш ніж проєкт почне приносити прибуток.
Як би не хотілося швидкого і великого заробітку, не нехтуйте якістю пропонованих інформаційних послуг. Недобросовісного продавця легко розкусити за нереалістичними обіцянками та позбавленими сенсу лекціями. Пропонуйте клієнтам чітку та структуровану інформацію / послугу, впевнено демонструйте якості експерта. Для заманювання аудиторії завжди можна спробувати такі прості прийоми, як безоплатні версії продукту на обмежений період: перший вебінар, пробний тиждень навчання чи тренувань, перший розширений відгук із консультацією від вас тощо.