Складське приміщення навіть невеликої компанії має бути впорядкованим. Від цього залежить не тільки швидкість пошуку товарів та обробки запитів клієнта, а й ефективність бізнесу загалом.
Облік складу онлайн за допомогою програми в хмарі – зручне та сучасне рішення. Це більш практичний і надійний варіант у порівнянні з електронними таблицями Excel. Автоматизація дає можливість контролювати дії працівників і бачити реальний стан бізнесу.
Які задачі вирішує програма в хмарі
По-перше, це загалом оптимізація більшості рутинних повсякденних процесів. Працівникам не доведеться витрачати час на те, щоб вручну внести інформацію до електронної таблиці, а потім повторно перевірити її. Програма для складського обліку в хмарі – інструмент, який показує цілісну картину та повідомляє про реальні залишки.
За допомогою автоматизації виходить:
- контролювати рух товарів. Оформлення приходу стане простішим, завжди фіксується точна кількість продукції, що прибула на склад. Потрібну позицію можна швидко знайти в будь-якій торговій точці;
- контролювати залишки на складі. Це дає можливість уникнути пересортування, псування, списання великої кількості товарів із завершеним терміном придатності;
- оптимізувати роботу працівників. Кожен може зосередитись на своїх прямих обов’язках і заодно стати більш мобільним, отримувати реальну винагороду за хорошу роботу (ці дані фіксуються в програмі);
- швидко проводити інвентаризацію. Тепер не доведеться зупиняти роботу компанії, адже можна коли завгодно порахувати залишки, провести облік, виконуючи таку процедуру хоч щодня.
Звіти формуються автоматично, що сприяє впорядкованості не тільки складу, а й усього бізнесу загалом. Використання програми в хмарі не обійдеться дуже дорого, адже для неї не треба купувати обладнання чи платити за послуги програміста з налаштування.
Як можна збільшити доходи за допомогою автоматизації
Програма для складського обліку потрібна не тільки для зручності й простого відстеження всіх процесів. За її допомогою вдається збільшити прибуток, насамперед внаслідок скорочення витрат. Не доведеться більше втрачати гроші через розкрадання, списання тощо.
Проте прибутковість зростає не тільки через зменшення витрат. Доходи збільшуються, тому що:
- можна запровадити відповідальне зберігання на складі – працівникам буде неважко до нього долучитися, адже всі залишки контролюються;
- є можливість розширити асортимент завдяки оптимізації площі приміщення;
- менеджер бере в роботу більше задач, адже має більше часу для їх виконання;
- інформація про товари, що довго залежуються на складі, допомагає планувати знижки та акції.
Програма для автоматизації – це сучасний, гнучкий бізнес-інструмент. Для її використання не потрібні довгі налаштування, зайві витрати часу чи коштів.
Програмне забезпечення USAP.ONLINE розраховане на компанії, що працюють у сфері торгівлі або надання послуг. Це гнучкий та простий у використанні сервіс, який допоможе максимально спростити бізнес-процеси.