Крауд-маркетинг — дієвий інструмент просування бізнесу. Він популярний уже багато років. Його вплив постійно зростає, оскільки розміщення крауд-посилань допомагає залучати клієнтів та підвищувати впізнаваність бренду без ризику отримати пошукові штрафи. Цей напрямок завжди використовується професіоналами https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/ для всебічного ефективного seo-просування сайтів.
За прогнозами фахівців, крауд-маркетинг в близькій перспективі продовжить працювати на бізнес та розвиватися. Яких змін у сфері крауда варто очікувати, розповідаємо нижче.
Основні тренди у сфері crowd marketing
У найближчі роки, згідно з прогнозами, у крауд-маркетингу відбудеться три вагомих зміни.
Насамперед ідеться про зростання популярності мікро- та наноінфлюенсерів. Задля досягнення більш автентичного зв’язку з аудиторією маркетологи все більше будуть орієнтуватися на тих інфлюенсерів, у котрих вища залученість при меншій кількості фоловерів.
Як зазначають експерти, найактивнішими є підписники саме нано- та мікроінфлюенсерів, серед них простіше знайти зацікавлених користувачів.
Зверніть увагу! За словами Жасмин Енберг, старшої аналітикині відділу глобальних тенденцій eMarketer, повідомлення бренду, поширені блогерами з порівняно невеликою кількістю підписників, виглядають більш автентичними, їм довіряють частіше, ніж рекомендаціям інфлюенсерів-селебріті.
Крім того, залучення дрібних впливових осіб до просування товарів та послуг, коштує дешевше, тому таку тактику можна застосовувати навіть з обмеженим бюджетом.
Ще одним трендом стане більш широке використання контенту, створеного користувачами (UGC). Щоб досягти маркетингових цілей, бренди будуть активно заохочувати своїх клієнтів створювати контент та ділитися ним.
У тренді залишиться текстовий контент:
- відгуки;
- коментарі;
- відповіді на питання;
- рецензії;
- рекомендації;
- характеристики товарів;
- історії тощо.
Це цікаво! За статистикою:
- 88% споживачів читають відгуки перед покупкою;
- 63 % довіряють відгукам на форумах та сайтах більше, ніж прямій рекламі компанії;
- 92 % купують після ознайомлення з оцінками та рекомендаціями тих, хто уже придбав товар чи скористався послугою;
- 70 % споживачів готові поділитися своїми думками про продукт або послугу в інтернеті.
Водночас зросте вплив таких видів UGC, як фото, ілюстрації, відео, подкасти, музика. Для просування використовуватимуться також конкурси, гейміфікація, меми та колажі.
Третій тренд — використання штучного інтелекту (ШІ) для моніторингу, аналізу та управління крауд-маркетинговими кампаніями. Згідно з прогнозом, інструменти на базі ШІ будуть широко використовуватися маркетологами для того, щоб:
- автоматизувати рутинні завдання;
- оптимізувати та персоналізувати контент;
- збирати та аналізувати дані для глибшого розуміння потреб та поведінки споживачів;
- швидше і точніше визначати актуальні тенденції;
- оцінювати ефективність кампаній.
Інші зміни, до яких варто готуватися
Експерти у сфері маркетингу зауважують, що найближчим часом зростатиме попит на інтерактивний та візуальний контент. Бренди будуть активніше використовувати:
- відео;
- стріми;
- AR (доповнену реальність);
- VR (віртуальну реальність).
Такий контент розширить можливості залучення аудиторії та допомагатиме створювати більш інтерактивний і захопливий досвід.
У найближчій перспективі очікується також ширша інтеграція крауд-маркетингу з платформами e-commerce. Це дасть можливість користувачам робити покупки безпосередньо через соціальні мережі та інші канали.
Зростатиме й роль мультиканального підходу. З метою створення комплексного користувацького досвіду крауд-маркетинг буде інтегруватися з іншими маркетинговими стратегіями. Переваги у просуванні отримають ті бренди, які впроваджуватимуть комплексні кампанії, поєднуючи крауд з інфлюенсер-маркетингом, контент-маркетингом чи маркетингом в соцмережах.
Для розміщення крауд-посилань, як очікується, будуть використовуватися чат-сервіси мобільних застосунків Viber, WhatsApp, Telegram. Згідно з прогнозами, активізується використання крауд-просування у контексті впровадження реферальних партнерських програм.
Швидкими темпами, вважають фахівці, розвиватиметься локальний крауд-маркетинг. Зросте значення кампаній, спрямованих на окремі регіони або спільноти, з урахуванням місцевих особливостей та інтересів.
Бізнесу варто готуватися й до посилення вимог стосовно етичності та прозорості в маркетингу. Споживачі все більше віддаватимуть перевагу брендам, які демонструють чесність та соціальну відповідальність.
Зростатиме роль соціальних ініціатив. Очікується, що крауд-маркетинг буде застосовуватися для просування важливих соціальних тем та залучення споживачів до їх підтримки.
Аналітика залишиться основним інструментом перевірки ефективності крауд-стратегій, оскільки дані допомагають маркетологам краще розуміти потреби цільової аудиторії та оптимізувати кампанії просування бізнесу.
Майбутнє крауд-маркетингу виглядає перспективним, його вплив, ймовірно, буде посилюватися. Зміни в соціальних медіа та розвиток технологій сприяють активізації онлайн-спільнот. Бренди отримують більше можливостей для комунікації з аудиторією, розуміння її потреб та відповідей на них. Щоб досягти успіху в цьому динамічному середовищі, слід бути готовими до змін та впроваджувати нові технології та підходи.