Майбутнє крауд-маркетингу: тренди та прогнози на найближчі роки

Зміст

Крауд-маркетинг — дієвий інструмент просування бізнесу. Він популярний уже багато років. Його вплив постійно зростає, оскільки розміщення крауд-посилань допомагає залучати клієнтів та підвищувати впізнаваність бренду без ризику отримати пошукові штрафи. Цей напрямок завжди використовується професіоналами https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/ для всебічного ефективного seo-просування сайтів. 

За прогнозами фахівців, крауд-маркетинг в близькій перспективі продовжить працювати на бізнес та розвиватися. Яких змін у сфері крауда варто очікувати, розповідаємо нижче.

Основні тренди у сфері crowd marketing 

У найближчі роки, згідно з прогнозами, у крауд-маркетингу відбудеться три вагомих зміни.

Насамперед ідеться про зростання популярності мікро- та наноінфлюенсерів. Задля досягнення більш автентичного зв’язку з аудиторією маркетологи все більше будуть орієнтуватися на тих інфлюенсерів, у котрих вища залученість при меншій кількості фоловерів.

Як зазначають експерти, найактивнішими є підписники саме нано- та мікроінфлюенсерів, серед них простіше знайти зацікавлених користувачів. 

Зверніть увагу! За словами Жасмин Енберг, старшої аналітикині відділу глобальних тенденцій eMarketer, повідомлення бренду, поширені блогерами з порівняно невеликою кількістю підписників, виглядають більш автентичними, їм довіряють частіше, ніж рекомендаціям інфлюенсерів-селебріті.

Крім того, залучення дрібних впливових осіб до просування товарів та послуг, коштує дешевше, тому таку тактику можна застосовувати навіть з обмеженим бюджетом.

Ще одним трендом стане більш широке використання контенту, створеного користувачами (UGC). Щоб досягти маркетингових цілей, бренди будуть активно заохочувати своїх клієнтів створювати контент та ділитися ним.

У тренді залишиться текстовий контент:

  • відгуки;
  • коментарі;
  • відповіді на питання;
  • рецензії;
  • рекомендації;
  • характеристики товарів;
  • історії тощо.

Це цікаво! За статистикою:

  • 88% споживачів читають відгуки перед покупкою;
  • 63 % довіряють відгукам на форумах та сайтах більше, ніж прямій рекламі компанії;
  • 92 % купують після ознайомлення з оцінками та рекомендаціями тих, хто уже придбав товар чи скористався послугою;
  • 70 % споживачів готові поділитися своїми думками про продукт або послугу в інтернеті.

Водночас зросте вплив таких видів UGC, як фото, ілюстрації, відео, подкасти, музика. Для просування використовуватимуться також конкурси, гейміфікація, меми та колажі.

Третій тренд — використання штучного інтелекту (ШІ) для моніторингу, аналізу та управління крауд-маркетинговими кампаніями. Згідно з прогнозом, інструменти на базі ШІ будуть широко використовуватися маркетологами для того, щоб:

  • автоматизувати рутинні завдання;
  • оптимізувати та персоналізувати контент;
  • збирати та аналізувати дані для глибшого розуміння потреб та поведінки споживачів;
  • швидше і точніше визначати актуальні тенденції;
  • оцінювати ефективність кампаній.

Інші зміни, до яких варто готуватися

Експерти у сфері маркетингу зауважують, що найближчим часом зростатиме попит на інтерактивний та візуальний контент. Бренди будуть активніше використовувати:

  • відео;
  • стріми;
  • AR (доповнену реальність);
  • VR (віртуальну реальність).

Такий контент розширить можливості залучення аудиторії та допомагатиме створювати більш інтерактивний і захопливий досвід.

У найближчій перспективі очікується також ширша інтеграція крауд-маркетингу з платформами e-commerce. Це дасть можливість користувачам робити покупки безпосередньо через соціальні мережі та інші канали.

Зростатиме й роль мультиканального підходу. З метою створення комплексного користувацького досвіду крауд-маркетинг буде інтегруватися з іншими маркетинговими стратегіями. Переваги у просуванні отримають ті бренди, які впроваджуватимуть комплексні кампанії, поєднуючи крауд з інфлюенсер-маркетингом, контент-маркетингом чи маркетингом в соцмережах. 

Для розміщення крауд-посилань, як очікується, будуть використовуватися чат-сервіси мобільних застосунків Viber, WhatsApp, Telegram. Згідно з прогнозами, активізується використання крауд-просування у контексті впровадження реферальних партнерських програм. 

Швидкими темпами, вважають фахівці, розвиватиметься локальний крауд-маркетинг. Зросте значення кампаній, спрямованих на окремі регіони або спільноти, з урахуванням місцевих особливостей та інтересів.

Бізнесу варто готуватися й до посилення вимог стосовно етичності та прозорості в маркетингу. Споживачі все більше віддаватимуть перевагу брендам, які демонструють чесність та соціальну відповідальність.

Зростатиме роль соціальних ініціатив. Очікується, що крауд-маркетинг буде застосовуватися для просування важливих соціальних тем та залучення споживачів до їх підтримки.

Аналітика залишиться основним інструментом перевірки ефективності крауд-стратегій, оскільки дані допомагають маркетологам краще розуміти потреби цільової аудиторії та оптимізувати кампанії просування бізнесу. 

Майбутнє крауд-маркетингу виглядає перспективним, його вплив, ймовірно, буде посилюватися. Зміни в соціальних медіа та розвиток технологій сприяють активізації онлайн-спільнот. Бренди отримують більше можливостей для комунікації з аудиторією, розуміння її потреб та відповідей на них. Щоб досягти успіху в цьому динамічному середовищі, слід бути готовими до змін та впроваджувати нові технології та підходи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *